Thursday, December 16, 2010

Tahan..Tahan..Tahan

Apa yang aku nak tahan ni? tahan kentut ke? hehehe...Harini kena tahan diri dari bukak website shopping...Takmo takmo takmo.Semalam dah habis RM250 gara2 shopping online... Ni pun ada hati nak beli lagi beberapa barang... Oh cannot ye.. Gaji dah lah tak masuk lagi. Dok taram guna kad kredit bilenye aku nak habis bayar?

Entah kenapa sejak due tige menjak ni, ghairah betul aku nak shopping online..selalu tu aku wat dek jek sebab memang jarang sgt aku beli brg online ni. takut kena tipu. lagipun aku suke benda ade depan mata. Kalau aku bukak pun website yg ade online shopping selalunye aku just tgk jek. Tapi aku rasa sejak last month keinginan aku nak shopping online makin menjadi2.. Yelah dahla tak payah nak keluar rumah pastu barang sampai depan mata... Syok wooo. Tak payah nak bersesak-sesak dengan orang ramai nak beli barang. dan juga tak payah nak isi minyak kete..

Walaupun aku tgh menggila nak shooping online tp aku ni masih memilih. Aku hanya beli barang yang ada diskaun dan dpt free delivery. Kalau harga barang murah tp bile tambah delivery jadi mahal , memang aku duat dek jela. Yang semalam tu aku beli dapat free shipping dan juga diskaun...best best. tak sabar nak tunggu barang sampai... Baju2 yang aku order dijangka sampai awal january... yeah, tahun baru baju baru. nanti kalau dah sampai aku tunjuk kat korang ye..

1 Magic Words:

Rizziela said...

memang payah sikit kan kalau dah addict dengan online shoping ni...bahaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...