Tuesday, December 21, 2010

Terluka

C.H : Kenapa awak tak suka saya, anne?
Aku: Sebab C.H ada misai. Saya memang tak suka dengan orang yang ada misai.

********

Aku: Kenapa C.H suka saya? Kan ada ramai lagi perempuan lain. Kenapa pilih saya?
C.H: Sebab awak mencabar saya.
Aku: Mencabar????
C.H: Awak selalu tak endahkan saya. Bila saya cakap dengan awak mesti awak buat tak dengar. Semua orang suka saya tapi awak sorang je yang tak sukakan. Saya rasa tercabar.
Aku: Jadi sebab tu C.H cuba rapat dengan saya? Tapi kita berbeza.
C.H: Jalani hidup kita seperti biasa, yang penting saya tahu saya sayang awak.

******

Aku: Biarlah hubungan kita ni ditentukan oleh takdir. Saya tak mahu cakap apa-apa lagi.
******

C.H: Awak lukakan saya.
Aku: Tapi C.H yang tinggalkan saya.
C.H: Saya tak pernah tinggalkan awak. Awak tahu itu. Tapi sekarang awak nak kahwin. Siapa yang tinggalkan siapa?
Aku: C.H tak pernah bagi saya harapan. Jadi takkan saya nak terus mengharap dan menunggu? Sampai bila? Kita tak mungkin bersama.
C.H: Awak tahu mana nak cari saya. Saya sentiasa di sini. Tak pernah pergi.
Aku: Saya tak sanggup untuk terus tertanya-tanya. Sekurang-kurangnya beritahu saya apa yang C.H mahu. Tapi C.H terus membisu. Dan saya anggap semuanya berakhir.
C.H: Awak lukakan saya.
Aku: Kalau itu akan buat C.H puas, baiklah saya bersalah. Saya yang tinggalkan C.H. Enough.
C.H: Saya tetap berharap suatu hari nanti kite akan tetap bersama.
Aku: ??????

p/s: Semua ini sejarah...

4 Magic Words:

LennMommaChubby said...

Sad ending... huhuhuhu....

Fieza79 said...

sape tu anne..laen je bunyi ni..bf lama kerr..? hehee

ieda said...

aduhhh cam citer cinte lakk :)

AnneRaini said...

lenn:tapi akhirnye menemui kebahgaian sebenar..heheh

kak fieza: kekasih lama...huhuhu

ieda: dah memang pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...