Tuesday, January 18, 2011

Ada perlawanan bowling suka-suka tapi..

..aku dah lama giler tak main bowling. Last aku main Feb 2009. Sekarang dah January 2011. Tak ke dah dekat 2 tahun aku tak menyentuh bola bowling apatah lagi melemparnye.. Ye aku bukan membaling bola ye aku melempar sebabnye aku tersangatlah 'pengkor' bermain boling ni. Asik ke longkang jek. Dah main banyak kali pun terernye tak jugak..hahaha.

Aceli kami iaitu budak2 opis plan nak main boling cuti thaipusam ni. Hari khamis ni ler. Main suka-suka tapi siap ade hadiah bagai. Tak kesahlah layankan aje. Bile dah ade hadiah ni dah tentulah kena terer main ye dak? kalau baling satu game setakat dapat 60 mata hadiah kebendanya. Dah tentu2lah aku dalam kategori loser terhormat yang mampu nganga jek tengok orang lain dapat hadiah...huhuhuhu. Dulu masa aku muda2 belajar lagi, kalau sedara sedara aku main pastu ajak aku, mesti diorang cakap "kena bawak anne ni sebab nanti sape nak kalah." Huh sungguh kurang asam boi betul. Tapi dah memang itu hakikaktnye nak wak guane.

Aku ingat nak ajak suamiku pergi main bolingla petang ni. Nak kasi warm up. main satu game jadila. yang penting hari khamis ni taklah terkejut sgt nak main walaupun aku tau warm up ke tak ke aku tetap ke longkang...

daaaa....

1 comment:

LennMommaChubby said...

Lama dah tak main boling...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...