Tuesday, January 25, 2011

Akhirnya aku tewas

dah berminggu aku disirami hujan bila balik kerja, akhirnya hari ni aku tewas. Demam sudah....Igtkan badan ni boleh bertahan lagi tapi nampak gayanya tak boleh gak.

Semalam kat opis dah ade tanda2 mcam org nak demam. selesema dgn teruk sekali sampaikan aku terpaksa curi tisu tandas sbb tisu aku dah abis... balik keje terus selubung dgn selimut sbb dah rasa sejuk giler. Cek guna termometer, sah mmg aku demam. 37.8 degree. alahai tak sukanya. SO pagi ni aku terpaksa mc and sekarang tgh dlm proses membaikkan diri walaupun badan lom berpeluh lagi. Nasib baik mak aku ade skrg dpt gak tologn buatkan bubur.

Oklah. pening pulak kepala. nak sambung rest kejap.. daaaa

1 Magic Words:

LennMommaChubby said...

sy pun baru saja sembuh... cuaca sekarang buat semua orang sakit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...