Monday, January 17, 2011

Cirit Birit

Sejak hari Khamis lepas Kasyah kena cirit birit. Kesian pulak tengok die asik nak membuang jek. Walaupun die tak menangis beria tapi still kesian sebab die dah makin kurus. Aku dah mula rasa segala tulang temulang die bile aku pegang die. Dulu memang sedap tangan pegang die sebab die tembam. tapi lepas die demam pastu batuk dan sekarang kena cirit birit pulak die dah semakin susut.

Semalam aku dah bawa Kasyah pergi klinik so hopefully hari ni die dah kurang membuang. Pagi tadi sebelum pergi hantar Taska sempat lagi die membuang. Banyak giler. Entahlah ade orang kate die nak beralih bulan tapi kalau dah masuk 5 hari takkan beralih bulan kot...

Dok terfikir camnelah die kat taska harini...Rasa macam nak balik sekarang jugak.

3 Magic Words:

Fieza79 said...

alorr susah hati je kan kalau anak sakit dh tu berat makin turun..rasa tk best je hati kan...
hope kasyah cpt sembuh dan kembali bambamm...comel dia..

AnneRaini said...

memang susah hati lah k.fieza. dahlah die tak berapa nak makan.

LennMommaChubby said...

Kasyah tumbuh gigi tu, anne....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...