Tuesday, January 11, 2011

Habuk berkodi

Ya Ampun...dah berhabuk dah blog aku ni . Lamenye aku abaikan blog kesayangan aku ni. Bukannya takde cerita tapi biasalah bila masuk tahun baru memang bertimbun paper aku nak kena bace. Nak habiskan paper seminggu tu memangla mencabar sebab bosan sey. Lagipun result tuk budak scholarship dah keluar so kenalah settlekan maan2 yang patut dulu.

Nak update kat rumah lak memang tak dan. Ksayah tu kalau nampak aku on jek lappy terus datang mengaco. Last2 aku tutup jek lappy tu..huhuhu.

Oh ya, suamiku dah pun memulakan kelasnye last weekend. Memang weekend aku sekarang tersangatlah bosan sebab aku cuma dok rumah jek. Nak keluar berdua dengan Kasyah memang aku tak sanggup sebab Kasyah tak berapa suka dok dlm stroller. Kalau asik nak dukung jek mau patah tangan aku. So aku just lepak kat rumah sambil layan Kasyah yang dah sangat aktif menjelajah seluruh rumah. Tau-tau jek dah hilang masuk bilik. Kadang2 dah ke meja makan nak panjat kerusi pulak. Itu belum lagi segala khazanah kat kabinet Tv yang diselongkarnye. Memang tak boleh nak duduk diam. Takpelah. Layankan aje.

Mesti ade yang tertanya suamiku tu belajar apa. Aceli die sambung belajar amik separuh masa kat UTM. Aku sokong jela walaupun kalau ikutkan kedudukan kewangan memang tak boleh nak bayar segala yuran tu. Tapi sebab mak die bersedia nak tolong bayarkan yuran so proceed jela. dalam masa 4 tahun nak tunggu die habis belajar memang aku kena sabar je. Tunggu Kasyah dah pandai jalan nanti taulah aku nak berjalan sana sini.

Okaylah. nanti kite cerita lagi. Nak sambung tengok peserta LD aku. banyak lagi nak catch up. daaa...

4 Magic Words:

LennMommaChubby said...

Wahh... Aktif sangat kasyah tu yer... Kejap lagi pandai jalan ler tu... hehe

Fieza79 said...

lama tak update nie...sebok rupa nya..

n!da said...

pelajar scholarship?
cik anne kene kt mane ek?

aizyan said...

anne..bosan kan husband sambg belajar..every weekend je xde..huhu tp xpe,demi masa depan.. laki aku tinggal setahun setengah lg.. x sabar nk tunggu abis 2011..pastu setengah tahun 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...