Saturday, January 29, 2011

Kasyah demam

Saje nak letak gambar budak tembam ni demam..Tapi bukan die tengah demam sekarang. Aceli die demam hari rabu haritu. Agaknye berjangkit dengan aku sebab selasa tu aku demam so rabu tu Kasyah pulak. Aku detect die demam bile aku basuh tangan die ,die terus gigil. Hah, sah demam. Rasa dahi memang panas. Terus capai termometer. Alih-alih termometer tu berbunyi tet tet tet yang panjang. Kompem demam sebab termometer tu akan berbunyi bising kalau suhu lebih 37.5. kalau tak demam die bunyi kejap jek. Terus aku bagi ubat demam dan tampal kool fever yang memang kebetulan ada lagi sekeping.

Yang bagusnye Kasyah tak merengek-rengek pun. Die bantai main jek sampailah die berpeluh sebab beria sangat main. Dah berpeluh terus baik demam..hah lega no. bagus anak mama.

Tengoklah si kecik ni dengan kool fevernye tu...comel. Saje jek muka. tak mo senyum pun.

Napelah mama saya amik gambar saya ni. Tak sensitif langsung dengan ke'demam'an saya..



Hehehe...daaaa...

4 Magic Words:

Gen2Merah said...

kesian kasyah.. semoga cepat sembuh ya..

AiDa AzRyN said...

hope dia cpt sht.. :)

MiMie AddNin said...

tembamnye akak...
geram tengok..
nak cubit2 je rase..
hehhehe

Mrs. Asida said...

siannya si tembam ni tak sihat.. hope sihat dan lebih sihat ek... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...