Wednesday, January 12, 2011

Mari update blog...

Tengah bos ku takde di opis ni bolehla aku menghapdet blog kejap. Eleh nak hapdet lama2 pun bukan bos ko ade..kan?kan?

Korang tengok tak citer Hani malam tadi? Aku layan gak citer ni sejak episod pertama die. Lagipun The biggest loser dah habih so takde citer nak tgk kul 9mlm. Boleh tahan best gak citer ni. Sedih jek bile si Hani tu disahkan ada barah otak and will be blind after the operation. Bapak die (dalam citer ni Esma daniel) tak boleh terima kenyataan and sedih sebab anak macam nak mati. Huwargh.. Agaknye semua parents dalam dunia ni pun akan sedih kalau anak kite sakit. betul tak? Dek kerana menghayati kesedihan seorang bapak, tak pasal-pasal suamiku tu turut layan sedih. eh, ape kes? Die pulak yang sebak sampai bergenang ayo mate sambil pandang aku and cakap "Abang cedih". ek? ek? ek? Aku terconfuse sekejap. Aku pun layan gak citer tu tapi takde pun sedih sedih bagai. Selalunya aku yang asik feeling meroyan kalau tengok citer sedih ade part menangis ni. Hihihihi memang lawaks la laki aku semalam. (Sory bang, sayang bocor rahsia..hahahaha..)

Erm, nak cerita apa lagi ek? Cerita pasal *** lah..eh, tak naklah. cerita pasal ### ke..pun tak nak lah..cerita $$$, @@@ or %%%..nantilah.. Sudahnye aku sudahkan jelah entry aku ni...daaaaa

3 Magic Words:

LennMommaChubby said...

Hubby u terlalu menjiwai watak esma daniel tu kott.... Tu yg smpai nangis tu... hehe

azzey said...

Anneraini: Bos ada ni ; tp saya curi2 gak update...hi3..

Fieza79 said...

semalam kfieza layan Dia Atilia di Astro...tv3 ni jrg sgt tgk...kdg2 je...best ke citer tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...