Saturday, January 15, 2011

Nak Shopping tapi....

...takde duit. Tadi gi Jusco jap sebab adik iparku nak beli seluar. Mak mertuaku dengan pak mertuaku dengan adik iparku datang rumah aku malam tadi. So time belek2 baju tu nampaklah banyak baju yang berkenan di hati. Banyak tau. Memang tak sedo diri betul. Disebabkan sekarang tengah bulan so lu fikirlah sendiri. Mano den nak korek duit yang dah tinggal setoet tu. huhuhu.

Aim lepas dapat gaji nak serang Juscolah. dapat 2-3 helai pun jadilah. Tapikan sebenarnye aku baru jek beli baru baju. 3 helai lagi. takkan nak beli lagi kot. Padahal baju2 tu aku belum pakai lagi. Biasalah pompuan memang ada naluri shopping tak hengat dalam diri mereka termasuk aku..hahaha.

Okaylah. stop dulu. daaaa...

2 Magic Words:

ieda said...

window shopping jer lahh dikk :))

LennMommaChubby said...

Dapat bonus nanti u belilah baju banyak2... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...