Sunday, January 30, 2011

Nasi Ayam Penyet

Menu malam ini Nasi Ayam Penyet best..Sedap woo..Nasi Ambeng yang aku teringin nak makan haritu tak dapat sbb tak jumpe kat pasar malam. So teringin lak nak makan ayam penyet. Nasib baik ada satu kedai ayam penyet kat Bangi. Dekat jek dgn rumah. tak yah aku susah nak fikir.

Ini sup rawon aka sup daging.. Memang pekat betul sup ni.Sedap..

Inilah ayam penyetnya...Sambal die powerla..pedas. I like. Tapi nasi die aku tak abis.. banyak giler nasi..

Gambar selingan....Si kecik ni boring sebab tak dpt mkn..tengok jek...

gambar si kecik ni lagi..layan jekla...

kalau nak makan nasi ayam penyet sile pergi makan kat kedai. tak pun buat sendiri...hehehe.. daaa...

1 Magic Words:

kakngah said...

skrg ni tgh ketagih mkn ns ayam penyet.. kehkehkeh!!
mmg sambal power ah! bisa bengkak bibir ku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...