Tuesday, February 22, 2011

BBQ Lunch

Semalam ada BBQ lunch kat office. Last year pun aku ade letak gak cerita ni...klik sini BBQ lunch ni memang aktiviti tahunan office aku. Ni jepun aktiviti yang office anjurkan untuk staff... jangan haraplah nak ada annual dinner or hari keluarga. memang nan hado jek. layan gambar jelah..

Semua tengah serbu makanan. Aku? rileks lagi sbb makanan tak abis punye...

Haa..ni first plate aku...Hahaha..ade second plate tu. Tapi second plate aku amik daging dengan skew udang tu jek..

Kita makan duluuuuu..Yang sebelah aku pakai baju putih tu my big bos kat department aku. Bos aku yang selalu aku bebel tu bawah die ni..

Golap la gambar ni..

Kami lagi..rasanya kami jek yang beria bergambar..yang lain sume beria makan..hehe

with Mr. ambassador. Die yang paling boss kat sini..hehe. Kami panggil die no.1.

Tu jela..malasla pulak nak cerita lelebih..daaaa...

p/s: Kurang sihat harini. nasib baik tak jadi MC. Jangkit dengan Kasyah kot..warghhh..nak balik.

2 Magic Words:

Zur@ZaRi said...

best nyer ader makan2...
kalo zura kompom penuh pinggan aik sumer.. kuat makan la katerkan...=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

AnneRaini said...

nak makan banyak tp segan..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...