Tuesday, February 22, 2011

Kena buli dengan mama..

Cantik tak saya???? Ahaks..saje jek aku buli si Kasyah ni. Ni malam Ahad haritu..Lepas mandikan die lepas balik dari hospital. Saje aku pakaikan scarf ni. Sibuk sangat nak main scarf yang aku tengah pakai so aku bagi die pakai. hahaha. Nampak cantik pulak..hihihi..

Amacam??Comelka??Kalah budak pompuan..(Sila abaikan kain bersepah kat belakang tu. kain aku tengah lipat tapi tak sempat siapkan lagi..Nampak la berserabut tu..)

Alamak..senyum senget pulak..Die tak usik pun scarf ni. agaknye tak perasan sbb scarf ni lembut takde gigi.

Malaslah senyum...takmo layan mama latu..tahu sangat dah...hehe

tu jek..daaaaa....

6 comments:

nanakimie said...

hehe..comey:)da mcm gurl da:)

eT said...

tomeynyer pakai cekak...
gugurl byk aksesori kan..
kekadang me p kedai aksesori tu saje jek main test pakai..muahaha

MiMie AddNin said...

comey sangat..
geram tengok..
kesian sungguh ni..
HEHEHE

myazuluv said...

>> hehe comeiii..kalo kasyah ada adik pompuan nnt mesti muka camnih..kot lahhh..

AnneRaini said...

et: anak kamu memang pompuan so xpela kalau nak test2..si Kasyah ni dah tentulah tak boleh nak test2..huhuhu

Myra Jay said...

Alahai comeynyer..
Senyuman yg menggoda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...