Wednesday, March 9, 2011

Buai laju-laju

♫Buai laju-laju♫
♫sampai pokok sena♫
♫apa dalam baju♫
♫sekuntum bunga cina♫

Lagu ni memang selalu mak aku nyanyikan masa aku kecik dulu. So sekarang ni aku lak nyanyikan untuk Kasyah. Gambar ni dah lebih seminggu dah. Sebelum nak gi jalan ke Midvalley aritu. Before naik kete singgah jap kat playground bawah rumah ni untuk main buai. Ni first time Kasyah main buai. Tak tahulah kalau die pernah main kat Taska. tapi dengan aku memang first time la. Muka memang serius jek. Tak tahulah takut ke boring..huhuhu. Layan je lah.







Balik dari Midvalley kami terus ke butik Manjaku kat Bangi..Rambang gaklah mata tengok barang2 baby. Aku beli beberapa barang je. Ikutkan hati memang aku borong kedai tu..tapi ikut duit dapat ciput jela..



Gambar ni masa kat kedai manjaku...ternampak basikal comel ni..Geram gak nak beli tapi tunggulah mungkin as birthday Kasyah masa setahun nanti..Insyaallah.

daaa....

3 comments:

Fieza79 said...

comel nye kasyah..geramm tgk dia..
nape tgh buai tu muka masamm je kasyah...tp kat beskal tu manis pulak muka dia...hehee

Mamamya said...

aduhai...geramnya tgk pipi gebuss dia...mcm nak picit2 lah...sgt comel!!! :D

AnneRaini said...

kak fieza:takut kot..ke kecut perut..hheheh

mamamya: anak mama lagi gebuss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...