Wednesday, April 20, 2011

Kris Dayanti Hamil 4 Bulan

Dok belek2 paper pagi jumpe pulak berita yang mengejutkan ni...

Penyanyi Kris Dayanti akui sedang hamil empat bulan

JAKARTA 19 April – Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan, berita yang dijangka artis itu akan mengejutkan seluruh masyarakat.

Kris yang bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu menegaskan, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya menerima sahaja keputusan itu dengan hati yang terbuka.

"Benda ini (kehamilan) sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya melakukan abortion (gugurkan anak)," katanya. - Utusan

Hai, apalah nak jadi dengan si KD ni..Aku bukan peminat die malah aku tak pernah suka kat die tapi bile die bercerai dgn Anang dan sebab penceraian die kerana curang memang terus menyampah aku kat die. Die ni suka sangat buat benda2 yang dah sah-sah haram. Cucuk botox la.. amik dadah lah.. Curang pastu selamber jek cium dgn raul tu sblm kawen. Sekarang ni mengaku pulak dah hamil 4 bulan tapi nikahnye baru sebulan.. Ish ish ish..memang rosak betul. Makin tua makin menjadi bodohnye..Ingatkan makin pandai..hahaha

daaaaaaaaaaaaa.......

5 Magic Words:

Mamamya said...

eeee...mmg x suka lah....menyampah lagik ada....dgn rasa x malu n rasa bersalah mengaku mcm tu...hurmmmm....apa nak jadi lah...;(

myazuluv said...

>> naik confius aku, makin tua makin teruk perangai..

AnneRaini said...

mamamya:memang meluat tgk gelagat si KD..tak padan tua..

AnneRaini said...

azue: tau xpe...lg terang dan nyata die cerai dulu sbb curang..huhhu

M Ash said...

Kris Dayanti dikenali di Malaysia tetapi dengan nama buruk.. wanita sundal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...