Tuesday, April 19, 2011

Sakit

Aku pelik..aku hairan..aku keliru..I wonder...kenapalah sejak aku duduk putrajaya ni aku asik sakit2 jek. Setiap bulan mesti kena. kalau tak demam, selesema tak pun batuk. Sekarang ni aku sedang sakit tekak yang amat sambil diringi oleh air hidung meleleh ditambah dengan batuk berkahak pekat yang menyesakkan dada..

Korang rasa sebab aku naik motor pergi keje ke aku asik sakit2 ni? Masa aku bawa kete sendiri kekerapan aku demam dan batuk2 ni dalam 2 atau 3 kali setahun. Tapi sekarang ni memang setiap bulan. Penat weh. Kalau betul sebab aku naik motor gi keje maknanya aku kena bertahanlah sampai hujung tahun ni. Lepas tu baru okay kot sbb dah kena bawa kete sendiri gi keje.

Erm..dahlah malas nak merepek lg. Banyak keje menanti ni. Selain keje opis aku terpaksa ngelap hingus meleleh jugak.. Itupun kire keje jugak..huhuhu

daaaaaa..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...