Thursday, April 21, 2011

Yeah..saya dah pandai jalan....

Saje nak share kat sini yang Kasyah dah pandai jalan. Seminggu sebelum die genap 10 bulan die dah start melangkah..Terkejut aku sebab aku tak pulak suruh die jalan. Die yang jalan sendiri. Masa tu 2 langkah je tapi aku punya teruja macam die dah berlari..hahaha..

Hari selasa Kasyah genap 10 bulan dan sekarang die punya langkah dah makin panjang.. Malam tadi die jalan 9 langkah..Weeehuuu...Kasyah dah makin maju. Lepas ni makin panjanglah langkah die. Tengok die berjalan pun dah rasa cam comel sgt..

Tak sabar nak ajak Kasyah main kejar2 kat playground..Tunggu papa habis exam nanti kite pergi taman ye..Sayang anak mama..


(gambar selingan..abaikan rumah yang bersepah tu sbb masa ni dah nak tido dah)

daaaa.....

2 comments:

nusha said...

cpt lari2 kasyah..t leh ikut auty men kat taman.. =p

azzey said...

Comelnya dia berdiri..klu berjalan lafilah nampakcomelnya tu..:)

klik HB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...