Wednesday, May 4, 2011

Kenangan I

Sejak pertama kali kau pandang pada aku,
Aku dah jatuh cinta pada kau.
Sejak pertama kali kau senyum pada aku,
Aku dah jatuh cinta pada kau.
Sejak pertama kali kau berkata pada aku,
Aku dah jatuh cinta pada kau.
Sejak pertama kali kau bergelak tawa pada aku,
Aku dah jatuh cinta pada kau.



Sekarang aku pun tak pasti bila aku jatuh cinta pada kau. Adakah perasaan ini dusta? Setahu aku cinta itu suci. Mungkin aku terlalu lama bermimpi. Tidak! Itu hanya kata-kata orang yang berputus asa. Bukan dari kalangan umat Muhammad orang yang berputus asa. Bukan aku, N.



Maaf. Hingga ke hari ini pun aku masih tidak
terkesan dengan kata-kata kau. Maaf juga kerana tidak pernah melayan kau dengan
cara yang sepatutnya..Aku harap ko dah temui kebahagiaan kau
sendiri

.

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

oppss..utk sape ni kak???

AnneRaini said...

inilah namanya kenangan..ade org bg pd akak dulu..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

xmampula kak nak pakai..terserlah kegemukan..hahahahah..

akak2,ok x join heartbeat tu???

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ader tag akk..

join la..leh dpt header tau..

http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2011/05/sagmen-iisshhhkkk-aku-nak-header-baru.html

AnneRaini said...

HB tu entahlah..sebba akakpunye income tak berapa masyuk..ade Rm1 lebih je kot..hahaha..

ade tag ye..kalo rajin akak join..,mood nak join ga belum mari lagi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...