Thursday, May 19, 2011

Lagi...

Untuk kali yang entah keberapa dalam tahun ni, aku demam lagi..

Aku rasa muka aku ni dah wanted dah dalam bab demam mendemami ni..

Baik aku register jek demam ni aku yang punya...

Asik-asik datang kat aku...

Bosan tau.

Sekarang baru bulan 5, MC dah 5 hari..

Tu belum kire demam di hujung minggu lagi..

nasib baik harini tak MC.

Bertahan jek kat opis dengan harapan bos tak bagi kerja mengarut hari ni..


Aku dah agak dah mesti aku nak demam pagi ni..

Mana taknye bangun tido badan ketar..

Macam nak tumbang jek

Dalam kete pun dah rasa seram sejuk

(Nasib baik harini naik kete)

Aku dah telan dah pandaol 2 bijik tapi Aircond opis ni sejuk sgt

tak dan aku nak berpeluh

Sekarang dah gigil balik


Hadoila...Aku sejuk sekarang...

Sape nak bagi selimut kat aku?????


daaaaa.......

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

alalallaaa..

cian nye kakak ku syg ni..

meh2,adik mu nak tlg pelokkan..ehehhe..

Fieza79 said...

kerap demam ye Anne..mg cpt sembuh jgn lp mkn ubat tau..!

AnneRaini said...

nusha: awat makin sejuk ni?pelokla betul2..hihihi

Kak fieza: nak telan lagi panadol lepas lunch kang..thanks ye

ainnoraini said...

sekarang ni mmg musim penyakit kot...mungkin sebab cuaca tak menentukan...

banyak2 berehat ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...