Tuesday, May 3, 2011

Ujian perjalanan

Hallu hallu..salam semua readers!!! (walaupun yang baca 2-3 kerat jek tetap nak perasan ramai reader..boleh ke?) Bertemu lagi di hari Isnin yang indah ini..hehehe. (aku ni dah kenapa buat ayat macam nak buat karangan exam jek..) Semalam al-selamatlah aku sampai dari kampung. Very the syiokkk dapat balik umah mak abah dan melepak2 sepanjang hari... Bukan banyakpun aktiviti yang aku buat kat kampung sebab aku lebih suka melepak kat rumah. Ade tak adepun aku keluar pergi bandar beli baju tido Kasyah dengan keluar pergi fun fair..

Semalam balik dari kampung memang mencabar betul. Dahla jam pastu hujan turun selebat-lebatnya sampai aku rasa penglihatan aku terhad sgt. Aku cuma bergantung pada lampu belakang kete depan jek. Tawakal betul bawa kete ni. Nasib baik Kasyah tak meragam sangat walaupun die ada merengek2 nak gi kat aku. Semalam gak masa beratur nak amik tiket tol kete aku kena langgar dari belakang. Luckily sebab kete takde pape. Hangin gak aku kat mamat yang langgar kete aku tu. Dahla tengah hujan lebat. Aku tanya kenapa langgar kete aku, die kate die terkejut. Huh, kurang pandai betul jawapan yang diberi.

..................................................................................
tetibe jek aku rasa cam malas lak nak menaip. Aku berhenti sini jela. daaaaaaaaaaa....



Akan buat entry bersiri berjudul
kenangan...tungguuuuuuuuu

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

bertemu lg di hari isnin??

aik..arni selasa ke isnin ea..

=)

AnneRaini said...

harini ni ari isnin bagi akak sbb pagi tadi dah kena hujan campur air lopak percikan kete sebelah...so kalo hari sue tu hari isnin ler..hahaha.. (giler ah alasan pdhl lupa hari..hahaha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...