Monday, June 27, 2011

Angau-semua serba tak kena

Dah lagak cam orang bercinta dah aku ni. Semua benda tak kena. buat ni tak kena buat tu tak kena...Haish memang aku asyik teringatkan die jek. Sahlah aku ni dah angau. Bak kata orang tido tak basah, mandi tak kenyang, makan tak lena lah. (perumpamaan pon salah sbb jiwa kacaulah katakan)

Hariku tak sempurna tanpanya. Aduh, terlalu rindu aku padanya... Hah, korang jangan ingat aku curang pulak. Aku ni dah gila bayang sbb rindukan Kasyah. Semalam aku tinggalkan Kasyah kat kampung dengan mak aku. Saje jek sbb aku ade projek yang nak dibuat so terpaksalah tinggalkan Kasyah kat kampung. Kalau die ada projek aku tu memang tak jalan.. Projek tu peojek tuttt...Rahsia beb! Ini kisah suami isteri..hahaha. So alkisahnye semalam tidopon rasa lain jek sbb anak takde kat sebelah. Dlm kepala ni dok ingat kat dia jek. Semalam pergi tgk wayangpon tak enjoy sbb ingat die. Rindu beb!

Baru lepas call mak tanya pasal Kasyah. Dapat dengar suara die membebel..Hilang gak rindu. Takpelah hari Jumaat ni aku balik amik die. Tak sabar nak tunggu Jumaat.

p/s:semalam naik bas sorang2 balik KL.. Neves sey!

1 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sbr yer kak..

xlama je ag..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...