Thursday, June 30, 2011

Gosippppp!!!!!

Koranggggggg...meh dekat2 meh..aku nak gosip ni... Wah tetibe jek aku dah jadi mami jarum dah.. Pagi2 dah nak mengumpat hal orang...hihihi tapi aku nak cerita gak...Kalau tak terbeban jek rasa hati....(hahaha ayat takleh blah)

Pagi tadikan aku keluar rumah seperti biasa dalam kul 6.45 macam tu. So pergi kat lif terserempak dengan seorang lelaki ni dari rumah sebelah.. Situasinye macam gambar kat bawah ni..(gigih aku lukis sbb nak gosip punye pasal..hahaha buruk perangai)






Yang kotak2 tu mewakili rumah...Yang biru tu lif ye.. So dapatlah gambaran sikit. Aku (bulat pink) keluar pergi kat lif then ternampak lelaki tu (bulat merah) . Lelaki tu macam sedikit terkejutla. Aku buat biasa jelah tp dalam hati aku terfikir sape lelaki ni? Tak pernah nampak pun. Dahla pakai baju biasa tak macam orang nak pergi keje. Dalam lif suami aku(bulat hitam) dok perati die sbb die pakai rantai emas and memang tak macam orang yang bekerja kerajaan...

Sampai kat bawah, kami menuju ke motor dan die terus ke kereta dia tapi die cume panaskan enjin dan tunggu diluar kereta... So akupun cakaplah kat suami aku...




"Sape tu? Tak pernah nampak pun.. Takkanlah die dari rumah jiran HKL tu?"
"Entah. Tak macam orang sinipun. Pakai rantai emas segala,"
"Mesti dari rumah sebelah tu. Rumah tu gelap jek 2-3 hari ni...Macam takde orang,"
"Agaknye..Dulu cam ramai jek anak dara dok situ. Sekarang ni mana ada ramai. 2 orang je kot,"




Itulah lebih kurang perbualan aku dgn suami aku... So gosipnye, rumah merah tu rumah anak2 dara dan rumah hijau tu rumah pasangan suami isteri yang selalu bertegur sapa dengan suami. Since lelaki tu dtg dari area rumah sebelah so tak mungkin die dari rumah hijau sbb rumah hijau pon akan pergi keje lebih kurang waktu yg sama. Takkanlah die tak turun sekali...So mesti die dari rumah merah tu. Tapi rumah merah tu dah 3 malam ni gelap gelita macam takde orang. Aku taulah sbb dapur kitorang memang mengadap antara satu sama lain. Sebelum ni aku pernah nampak ade orang lelaki dlm rumah merah tu..Masa tu diorang macam pujuk memujuk nakkan sesuatu.. Yang lelaki pulak pakai towel jek..Kalo korang, korang suspek tak???? Yelah rumah tu rumah anak2 dara so bile tinggal sorang pompuan dgn sorang lelaki takke pelik...



So aku rasa memang diorang dok dalam gelap sepanjang malam.... Lagipun kenapa lelaki tu keluar pagi2 buta...6.45 ramai orang tak pergi keje lagi tau...Aku jek yang kena keluar awal sbb keje jauh..


Hah, aku malas nak bagi kesimpulan lebih2. Korang pikirlah sendiri... (tak senonoh pagi dah gosip..hihihi)

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

jwpnnya adalah tuuut...

hahaha..

gosip3!!

AnneRaini said...

shhhh... tuttttt jugak..hahaha

Zefa NorAsmara said...

pss pss pss.. gosip kene bisik2.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...