Wednesday, June 8, 2011

Kenangan V ~ My Convocation

Baru tadi dok citer pasal nak sambung belajar so teringat lak pada gambar2 masa konvo.. Korang nak tengok tak??? malusss...

Semasa upacara...gambar ni jek jumpe dlm komp. gambar dah edit. gambar versi besar takde pulak..

Melangkah dengan senyuman. Ramai jeles dgn gambar aku ni sbb aku senyum elok jek... Hahahaha.. aku senyum sebab aku memang nampak kamera depan aku.. So jalan pon maintain jek..

Gambar studio.. With my family termasuk suamiku..

Bangga betul aku dengan gambar ni.. Gambar ni terpampang besar kat rumah mak aku...

Panas terik pakai jubah..berpeloh ketiak. baru je lepas upacara penyampaian scroll.. Best giler time ni..

Muka tahan panas...

Dengan mak dan abah.. Banggo mak abah aku ade gak anak die abis sekolah... Dahlah aku sorang jek anak pompuan.. Belajar tinggi pulak tu.. tapi taklah tinggi mana. Keje jadi kuli gak..huhuhu



Masa ni aku baru tunang dengan suamiku...Dielah yang tolong bawa family aku dtg konvo ni..

Dengan one of my friend. Atu jabatan tapi lain major..

Kawan baik aku masa kat UM... Orang kelate.



Sempat lagi tu bergambar sebelum gi makan. Masa ni dah lapar giler... Aku dari pagi tak makan pape..

Okaylah..itu jek nak share... Sape kat sini tak suka konvo???? Aku suka..

10 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sap[e xsuke konvo mmg la pelik!!

wah,kurus je suami akk dlu..

cntek2 pic knvo nie!!

n!da said...

wah3, mengimbau kenangan lame ye.. hehe

bestla lagu aishah hanakage tu.. i loikee.. hehe

en_me said...

nostalgia tewww.. ehehe

Aida Azryn said...

best kan kak bla ingt masa konvo. the best moment in de world! ^^

eh muka akak yg dulu till skrg mmg tak berubah an?still cam ala2 remaja gitew.. hihi. :D

AnneRaini said...

nusha: die memang kurus dulu..badan naikpon sbb minum weight gain sblm kawen..kalo tak langsung tak naik..hihihi

AnneRaini said...

nida: haah, mengimbau kenangan..bestkan

AnneRaini said...

aida: yeke tak berubah..dulu kurus skrg "kurus" gak..hahahha

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah,smpai kena minum cmtu..

tp kan,sy dgr citer la kan..lau dh kawen,kompem nek..ngeh2...

p/s: al-fatihah untuk mak kawn akk tu..jd mangsa je sume ni..

Liza Razak said...

Comel gile awak time convo.. :)

Mama Gee said...

cantik...
mama ferus dulu tak berpeluang amek gambar kat studio sbb masa tu ayah sakit
kena cepat2 balik, nk pi hospital..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...