Thursday, June 16, 2011

KLCC park

Sehari sebelum mak aku balik, sempatlah bawa diorang pergi jalan2 kat KLCC... Anak2 sedara akulah yang sibuk sgt nak pergi. Kebetulan suamiku takde kelas sbb besday Agung, so dapatlah berjimba-jimba kat sana....Sebelum gerak tu, masak dulu makan tengahari. Pukul 9 pagi aku dah beria kat dapur. Aku masak udang ketak haritu la..Untuk Kasyah bubur nasi dengan sup ayam. Siap masak dalam kul 11 kami gerak ke KLCC.

Sampai kat KLCC memang tengahari buta.. Tapi momantai sebab kami dok bawah pokok. So redup jek. Tak rasa panas pun. Masa ni mak aku dah bawa anak2 sedara aku mandi kolam...Panas terikpun still nak mandi gak..lantaklah..

Berpiknik di bawah pohon yang redup ni syok...Lagi2 dapat makan lauk best.. Lagi mantop..

Pak Ngah Kasyah melayan Kasyah bermain. Papa pulak tukang tangkap gambo. Amboi sukenye die..

Apelah Kasyah ni pakai baju buruk jek..huhuhu... mane taknya orang tgh bersiap die bantai tido pulak. Dah tak dapat nak salin baju..hihihi

Anak2 sedara aku syoklah dpt main air..Panas pun die selmaber jek... Kasyah pon meronta gak nak mandi tapi kami tak bagi sbb panas sgt.. Takut die demam pulak. Kesian die..dapat cecahkan kaki die jek dlm air.. Lepas tu terus menangis sbb tak puas..hihihi..

Yeah dah hensem.. Dah salin baju. Masa ni dah kemas2 nak balik dah.. Kasyah mengada dengan Tokmak...Main lentok2 pulak...Manjalah konon..


Asik nak kesana sini jek... Bukan die kesah tempat tu berbukit ke..ape ke..yang penting dapat jalan..

Sebelum balik amik gambar dulu... Baru perasan gambar papa langsung takde..eheehe..

Kami semua tak termasuk suamiku....

Balik tu singgah Tesco jap beli barang sikit. Layankan bebudak ni main kejap.. NIpun tokmak yang belikan token. Aku tak kuase nak membazir kat sini...

Tunggu cuti sekolah bulan 12 ni bolehlah gi jenjalan lagi..daaaa.....

2 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

beshnya jenjalan!!

p/s: eleh,tahun ni byk ar kena ganti t..hakhak..

Khamiza-Khalisha said...

dah besar dah kasyah..comel jerrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...