Saturday, June 11, 2011

Langsir

Baru balik dari Jakel beli langsir dengan kain untuk sarung sofa. Melayang duit aku RM500 beli benda tu sume. Aku rasa nilah langsir aku yang paling mahal sekali. Sebelum ni langsir2 aku sume dalam RM3.50 semeter. Kali ni aku beli yang RM13 semeter.. huwargh... Dah semekin..

Hah nilah kain langsir yang aku beli. Cantik tak? Yang bawah sekali tu untuk semua bilik dan yang tengah tu untuk main hall. Yang atas tu langsir velvetnye...


Actually kalau langsir saja taklah sampai RM500. Tapi campur dengan kain sofa tu lagi RM18 semeter takke jadi mahal. Nilah kainnya. warna hitam. Aku letak atas sofa aku yang coklat tu. So this time aku nak tukar sampul sofa tu dari coklat ke hitam... Tema rumah aku adalah merah, hitam, krim.. Kenapa krim dan bukan putih? Memang aku nak putih tapi dah cat rumah ni krim takleh nak buat pape.. Ni kan rumah pinjam jek..huhuhu

So sekarang ni tgh pening kepala pasal nak menjahitnye. So far mmg sume langsir kat rumah aku aku jahit sendiri. Jimat. Lagipun aku buat langsir petak jek. malas aku nak berdesign bagai. Bukan aku ade masa. Ni pun nak jahit kena balik sgmt umah mak aku sbb aku takde mesin jahit. Masalahnye sempat ke aku nak jahit? Aku dahlah susah nak balik sbb laki aku ade kelas weekend. Nak balik sendiri sape pulak nak pegang Kasyah?? Die mana nak dok dlm carseat tu lame2.Haish kena cari masa untuk balik kg ni....

Okaylah..Nak gunting langsir tu siap2. nanti tinggal jahit jek. Sementara Kasyahpun tgh tido ni.. Daaaa.....

2 Magic Words:

Mamamya said...

wahhh..tema hitam nih...nampak classic je kan...

akak pun klu jahit langsir...petak je anne...malas nak la nak buat design mcm2 tu..(benonya x pandai...heheheee)

AnneRaini said...

tak pandai boleh belajo..tp kalau takde masa nak belajo pon tak dpt..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...