Thursday, June 16, 2011

Macaroon

Akhirnya dapat gak makan macaroon ni. Nipun kebetulan masa hantar mak aku balik naik bas kat TBS tu. Pergi kat satu kedai roti ala2 roti boy nak belikan mak bekal makan kat dalam bas. Roti jelah yang praktikal nak makan pun. Ternampakla macaroon ni. So akupun sambar jelah. 5 biji RM4. Murahkan?


Nilah macaroon yang aku beli. mana lagi sebiji? Dah kena bedal dgn anak sedara aku. Masuk jek macaroon ni dalam mulut aku, pergh..manisnyeeee... Giler ah. Macam makan gula semata2. Aku ni dah lah tak kuat manis dgn masin. Aku cuma boleh makan sati gigit je setiap kali. So sampai ke hari ni masih ada lagi 2 ketul setengah kat rumah. Tak mampu aku nak habiskannya... Entah bila habis.. Dek kerana kemanisannya yang melampau itu, aku nak makan pun seremmm...

Sape nak macaroon???? Sila angkat tangan...

1 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sy nak!!

jpg nak p bnkin..

satu rm 1.70..xtaula cmne rasanya..

hrp2 sedap!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...