Friday, June 24, 2011

Persiapan

Hallu hallu...bersiaran dari kampung nampaknye...Jeles tak sbb aku cuti harini?????Aku tahu korang jeles..Huahuahuahua...gelak dengki sbb aku cuti korang keje...

Pagi2 ni busylah sikit. Aku nak ke bandar beli barang2 persiapan untuk BBQ malam ni. Nak pergi cari daging kambing, ayam, udang, jagung dan bahan perapan selain bahan nak buat bihun goreng. Sate pon nak kena amik gak ni. Dah tempah dah. Buah-buahan pon nak beli gak selain beli kek besday... Banyak betul benda nak kena buat..Tapi aku suke.. Yelah sambut besday anak yang pertama.. Teruja tu lebih sikitlah.

Aku takleh update panjang2 sbb mau buat keje... See ya...

daaaa....

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah2..jgn lpe org disini...

Aida Azryn said...

aida pun tengah cuti gak ni. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...