Wednesday, June 22, 2011

Projek..

Hampir terlupa aku malam ni sama ada aku suka ke tak ke kena gak buat..Eh, buat ape tu??? Projek ler..wah, korang jangan nak sengih2 pikir yang bukan2 ye... Aku nak buat projek brownies.. Bukan projek yang projek tu...paham ke? tak paham dah...hehehe

Esok malam aku nak balik kampung..Yahooo...Dah sebulan lebih tak balik. Dah rindu beno bapak aku sama cucunye itu. Balik kali ni ada beberapa sebab. Antaranya sebab aku nak jahit langsir yang aku beli kat Jakel haritu. Kalau tak balik kampung, kat mana pulak aku jahit. Selain tu aku dah lama tak balik. So baliklah jenguk mak ayah.. Yang paling utama sebab aku nak balik kampung adalah nak buat majlis sambutan besday Kasyah dengan aku sekali..hikhikhik...Besday I kan next week... Maluss..

Plannya hari jumaat malam sabtu tu aku nak buat BBQ kat rumah mak. Ajaklah jiran2 terdekat dengan pakcik aku yang tinggal sama Felda dengan keluarga mertua abang aku. Selain tu ajak jugak mak mertua aku.. Buat kecil2 jek tapi Insyaallah memang meriah... Tak sabar nak balik.. Nanti aku kongsi citer ye.. (ko jangan harap aku nak citer awal2..sambut besday Kasyah yang last sunday pon tak terkongsi lagi..nan hadooo).

daaaa.....

4 Magic Words:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

buat mkn2 jgn lupa jemput i sekali ye...

AnneRaini said...

jomlah...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

amboi,pos kat sy!!

Mamamya said...

wahhhh..best buat BBQ...dah lama x buat makan2 kat umah ni...

anne buat brownies tu jgn x buat tau!! pastu jgn lupa share kat sini jugak.....akak nak bagi markah nih...ngeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...