Tuesday, June 14, 2011

Simplysiti or Coincidently???

Halluuuuu...Saja nak citer. Aku dah pakai simplysiti ni dah nak masuk 3 bulan. Aku belipon sbb suka2 masa tu ade promotion. Lagipun aku memang saja nak tukar produk. Dah 2 tahun dah aku pakai Sendayu Tinggi so dah boring.

Yang menjadi tanda tanya aku adalah adakah produk simplysiti memang bagus dan sesuai untuk aku? Aku terperasan aku dah lama tak tumbuh jerawat. Memanglah kulit muka aku bukan jenis kulit berjerawat tapi setiap kali period mesti jerawat tumbuh. Sekarang ni kalau period pun jerawat takde.. Sukeeeee... Cume aku tak sure sbb Simplysiti ke sbb memang hormon aku dah bertukar (dah tua ler tuuu..)Ke sebelum aku pakai simplysiti lagi memang jerawat aku dah tak tumbuh dah???? Aku bukan nak mintak jerawat tumbuh just nak make sure jek.. Kalau betul psl simplysiti tu bolehlah aku terus guna...

Nilah produk yang aku pakai... Tapi 3 jelah yang aku guna..Pencuci muka, krim siang dgn krim malam.. Itupun kadang2 tak pakai.. Dtg mood malas mmg aku bior jek muka aku gitu jer..

Sape kat sini ade jerawat? Bolelah cuba..hihihi

p/s:Tak minat siti pun....

6 Magic Words:

eima said...

ok lagi biar je muka cam tu ...dr aku klu mls ... cuci muka pun tak .. seb baik la sejak dah tua ckit nih jerawat pyh nk kuar

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

xpnh try pon..

pakai bedak sejuk mak wat jela..hahah..

aanie said...

teringin jugak nak try dia punya foundation...

AnneRaini said...

eima:kurasa pon sbb hormon remaja dah kurang ler

AnneRaini said...

nusha: bedak sejuk lg best..sejuk jek muka...

AnneRaini said...

aanie: trylah..not bad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...