Monday, July 25, 2011

Back to the future..

Salam petang ye kawan2... Rindu aku? Hah tak? Ok takpe..Sy xkecik hati..(huwarghhh..meraung macam org putus cinta..).. Tajuk kat atas tu xde kena mengena dengan aku.Haha saje jek letak tajuk gitu gaya. Jumaat lepas aku MC... Baru jek mengadu kat kawan opis ckp dah lama tak amik mc tetiba jek esoknye boleh mc sbb batuk dan selsema yang agak teruk smpi mengubah suara lemak manis aku kepada suara garau lelaki tukar jantina...huhuhu..

Dek kerana mc yang mengejut (memangla mengejut. Mane de mc yang dirancang walaupun aku pernah buat) so xdapatlah aku nak mengupdet blog ni seadanya. Kan broadband aku dah kena terminate dan dek kerana kebebalan TM menyebabkan proses pemasangan Streamyx menjadi terbantut. So aku memang xleh nak online langsung..huhuhu sedih.

Harini pulak banyak tugasan menanti (Eleh bace paper je pun) so terpaksalah petang sikit baru leh update. Ni pun ade keje menunggu. Okaylah. nanti aku sambung lg. daaaa...

2 Magic Words:

Mama Gee said...

takpe pelan2 kayuh yaa anne... :)

Mamamya said...

akak pun dah mula rasa mcm nak demam n selsema ni anne....t'lbh makan durian gamaknya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...