Tuesday, July 26, 2011

Jusco Sale...hasil rembatan

Ingat tak last week aku ade bagitau yang Jusco ade buat J card member's day tu??? Hah tak ingat? Korang ni memang tau banyak makan semutlah..kuikuikui...alah yang kat sini tu. Yang aku kate suami aku takmo pergi sbb nak tengok bola.. Hehe

Sebenarnye aku berjaya gak ajak die pergi tapi syaratnye kena pergi lepas keje and balik cepat sblm bola mula. Okaylah daripada tak dapat pergikan. So petang tu kamipun serbulah Jusco. Ya ampun..ramainye umat. Sesak weh. Berebut2 orang pilih baju. Aku memang fokus pada baju Kasyah jek. Kebetulan die letak satu bhgn kat tengah tu utk baju kids sahaja so aku serbu situ jelah. Hambik ko! Berpino mate nak pilih baju yang banyak tu. Rasa macam sume aku nak bawa balik. Tapi nasib baik nafsu serakah aku ni masih mampu mengawal dirinya. So aku beli yang perlu jelah. Tapi memang puas hati. Murah! Best! Giler!

Inilah hasil rembatan aku petang tu. 4 helai baju dan satu jeans utk Kasyah. Semua ni baru RM100. Murahkan? Sale sampai 70% mau tak murah. Aku amik baju Kiko dengan Tenderly. Seluarpun seluar kiko gak. Banyak lagi jenama lain tapi sbb dah tak kuase nak berhimpit so aku fokus 2 tempat jelah. Inipun dah puas hati dah.

Yang ni pulak baju dgn seluar yang aku dah beli sebelum ni. Seluar tu aku beli kat Manjaku. 50% discount. Yang lain2 tu aku beli kat Jusco tapi no discount. Rugi. Kalau aku tahu Jusco nak buat J card day ni mesti aku tak beli dulu.

Hah inilah baju raya utnuk Kasyah. Cukuplah tu. Tapi dalam hati ni macam nak belikan lagi..hehe. Sungguh over mama die ni. Ni baru anak lelaki. Agaknye kalau anak aku gegirl mau meroyan aku kat Jusco tu xnak balik sbb nak beli baju...huhuhuu

Lepas ni tinggal nak cari belt, stokin dgn songkok Kasyah saje. Tapikan hari ahad lepas aku lalu depan Manjaku nampak diorg tgh set up tempat utk buat sale... Aduhai macam akan pergi serang jek. Kalau aku beli lagi baju Kasyah korang jgn salahkan aku ye. Salahkan diorg yang buat sale ni. Hahaha.

okaylah..daaaaa....

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mak ai..

byknya baju utk dia...

ainnoraini said...

dah gi shopping baju raye ye..
kak ain sabtu ni baru nak gi beli sikit2 untuk anak2...

byknye baju dia tu...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: jejari tu yg rajin komen kat entry sy la sis..

polis?? pergh..kaki sy ade skru+plat ye..jd TAK LAYAK!! waaaa...

AnneRaini said...

nusha:kalau ikut hati nak beli lagi ni..hehe..nape akak tak penah tau org panggil benda tu jejari???ke aku yang slow? hehe

AnneRaini said...

kak ain:saya jrang belikan die baju. takpe beli baju die byk sikit sbb takut die cepat comot masa gi raya nanti..hehe

aanie said...

haha..sy pun meroyan kalau g j card day...

ieda said...

ok lah dikkk kalau diskaun sampai 70% sape x nak kan .. kalau akak punn akak rembat ! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...