Friday, July 8, 2011

Kasyah demam

Harini terpaksa ambil cuti sebab Kasyah demam panas... Kalau demam biasa mungkin aku pergi keje jugak tp sbb suhu die dah lebih 39 celcius terpaksalah aku cuti. Malam tadi kul 1 kami ke Hospital Serdang sbb badan die panas sgt dan stok ubat pon dah habis. Lagipun Kasyah mcm dah tak terkesan dgn ubat demam biasa tu.. nak kena masuk ubat bontot gak. Kalau demam tak lebih 39 celcius mungkin ok lagi....

Kul 3 baru kami sampai rumah... Kasyah xnak tido kalau aku tak peluk. Memang die merengek nak tido atas badan aku... Layan jelah... Kalau tak memang die tak nak tido... Aku pulak yang panas sbb peluk die..hehe..

Sekarang Kasyah tido.. Biarlah.. Aku nak kemas rumah sat... Sory mungkin harini tak bw.. Tapi kalau ade yg tinggalkan jejak, mesti aku jejaki juga..daaa...

1 Magic Words:

Manismadu84 said...

biasa lah anne...anak nak menbesar...anak aku pon dh besar selalu tak sihat...aktif sgt,panas2 main bola...aku doakan si montel cepat sihat...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...