Wednesday, July 6, 2011

Kisah Menyayat Hati..

Baca blog nusha....ada kisah sedih..........

Kisah pasal Norma yang menderita barah otak stage 4.....Kisah si kecil Rafiq yang tak merasa belaian si ibu. Kisah ketabahan Talib, sang suami dalam mengharungi hari-hari mendatang....

Sedih! Sedih sangat....


Norma dan suaminya......Sayuuuuuuu........


Si kecil yang tak mengerti apa2.....Sedihhhhhhhh........

Marilah sama2 membantu....Kawan2 walaupun sekecil-kecil bantuan tetap mampu meringankan beban...

Serius..aku tak mampu nak tulis lebih lagi sbb aku dah tak mampu nak menahan air mata ini untuk terus mengalir....Aku sgt sedih sekarang... Beri ruang untuk aku mengawal rasa pilu ini...Klik sini untuk cerita lebih detail....

p/s:kaku rasanya jari2 ini untuk bercerita lebih lanjut....Semoga ada sinar menanti mereka.

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sama2 doakan yg terbaik utk nya dan insan2 lain yer..

ainnoraini said...

ade bace pasal ni...sedih sangat2 bila bace tu tak sedar air mate ni keluar...

semoga allah permudahkan segala urusannya...

ieda said...

memang sedih dik .. nak2 bila tgk wajah si kecil tuu sayu je .. harap2 adik norma tabah dan kuat lalui dugaan dari allah nie ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...