Tuesday, July 12, 2011

Kurus

Sape kat sini nak kurus????? Angkat tangan! (malu2 kucing sambil angkat tangan jugak) Ade tak yang xnak kurus???? Rasanye sume org nak kurus... Tension wooo gemuk2 ni.... Nak beli bajupun susah...

Aku nak kurus. Sangat nak kurus. Tertekan sbb dah setahun lebih tak dapat pakai baju2 lama aku. Sekarang ni pergi keje cume pakai baju kurung ataupun baju2 masa pregnant (yang tak macam baju pregnant ler...yg baju pregnant betul tu aku dah simpan). Paling tension nak pakai seluar sbb kebanyakan seluar tak muat... Jeans kesayangan akupun tak boleh masuk..huhuhu.

Sape kate masa pantang berat back to normal?Menipu semua tu. Badan orang lain2 so badan aku memang jenis kotoran degil punye... Guna sabun dynamopon lom tentu hilang... Masa pantang aku cuma turun 4kg jek.Helloooooo..naik 25kg...Bersalin hilang 6kg..Pantang 4kg..Baru 10kg.. Lagi 15kg?????? Huwarghhhh mau tak meroyan aku.

So until today aku masih struggle nak turunkan berat. Diet cara aku? Kurangkan portion makan. Bukan tak makan ye. Kang masuk angin pulak. Sekarang ni memang perut aku dah kecik. Dah tak boleh nak makan banyak. Makan cepat kenyang. Perut ni kalau ko train makan banyak makin besarlah ruang die. Kalau train makan sikit2 perut tu akan jadi kecik.

with my favourite jeans....(nak mcmni semula...huwarghhhhh)

okaylah. malas nak bebel lebih2...Daaa...

6 Magic Words:

b a m b a m ' s said...

mari lar kita diet sama2..!!heheheh

ainnoraini said...

kak ain pun sedang berusaha nk kurus jugak ni tauuu...tapi mcm tu jugakkk tak susut pun...

Mama Gee said...

huii cute miut le...
mama pun nk kasi ramping balik pinggang ni...huhu tensen2...

AnneRaini said...

jom semua kite kurus...

Amir Said said...

sabar ye. nanti bulan puasa kurus la tu. :-)

ieda said...

kalau dah kawin beranak pinak dikk susah sikit nak ramping mcm tuu .. kalau dpt .. perghhhh cayuk2 lahh .. ekekek kecuali org yg dah sedia kala kurus dan payah nak membesar nie :))

jaga pemakanan dik .. kalau tak moh cube HL akak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...