Monday, July 18, 2011

Monday morning....

pepagi senin dah rasa tak sedap tekak...Entah kenapa aku xtau...Langsung xde selera nak makan... Pagi ni baru sarapan sebiji jemput jek... Tekak ni macam loya pun ade (tiada kena mengena dgn Kasyah nak dpt adik ye)

Actually since smlm lagi badan ni buat hal... Tangan gigil jek tp dlm gigil2 tu sempat gak kujahit manik kat baju raya... Dapatla siap sikit... Tupun masa si Kecik tu tido... Aku rasa badan aku kurang gula la. Aku memang jarang minum air manis... Air gas pon aku kurang suka...Tapi kalo ade kubedal gak cume takle banyak.

Suamiku kata aku kurang tenaga sbb kurang makan.. Eh, hello..hari sabtu tu aku makan nasi siap bertambah tau..Sesuatu yg amat jarang aku lakukan kecuali makanan sedap (sbnrnye nak bgtau aku masak sedap jek..heheh).. Takkan kurang makan pulak...

Okaylah, dah masuk lunch time.. Mau makan kuih lagi 2 ketul tu... daaaa...

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

aish,baru nk ckp kasyah nk dapat adik..hahah..

p/s: tu la,xsmpat nk sggh byk tmpt!

ainnoraini said...

nak diet ke anne...tu yg jadik pening kot...atau pun nak dpt bb ke..hihihi...

Mamamya said...

alahai naper plak ni anne.....moga esok dah sihat yer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...