Friday, July 15, 2011

Nakal tapi comel...

Hah???!!!!(Sergah dengan kuat)
Tak pasal2 malam tadi Kasyah kena marah dengan aku. Bukan marah ala2 je tapi kena tengking..Huii garangnyer aku...Bukan aku sengaja tapi dah terjerit. Mana aku tak terjerit die tarik beg kamera DSLR aku sampai jatuh ke bawah...huiii tersentap aku terus...Kamera tu bukan ratus2 harganya...huwarghhh... Nasib baik takde pape...

Kasyah, mama beli kamera tu sampai mama jatuh miskin tau x??? Bukan murah. Mau dua tahun nak kumpul balik duit tu tau! Tu pun belum tentu.

Lepas jek dengar aku terjerit Kasyah terus nangis sedu sedan dan jerit2 gak tanda protes.. Aku tak terus pujuk tapi terus cek kamera tu...sambil2 mulut aku bebel marahkan die...huhuhu kejam tak aku??? Bile tgk kamera tu ok baru aku pujuk dia... Angkat die pastu baringkan die atas riba aku... Seyu gila tengok muka die sbb die tersedu2 sambil mulut tercemik-cemik menahan sedih.... Alahai, kesiannya anak mama... Terus aku pujuk die cakap aku syg die sgt2...Aku peluk2 die, aku cium dahi die sambil aku main cak cak sampai die berhenti sedu sedan die tu...(eh, apasal aku tetiba sebak lak taip entry ni?????)Gila rasa bersalah aku lepas tu...Lagi2 bile tengok die tersedu sedan menahan tangis dengan muka sedih die tu... Aku rasa mesti die kata mama dah tak syg die lagi... Part paling touching bile mata die pandang aku muka die jadi bertambah sayu..huwarghhhh mama mintak maaf sayang! Tapi anak mama janganlah nakal2.. Bila mama say cannot tu cannot la. Mesti ada sebab mama tak kasi main sesuatu benda tu.

So untuk menebus rasa bersalah mama, mama letak gambar Kasyah yang super cute ni ye.. Gambar sblm Kasyah kena marah dgn mama. Bila papa die pakaikan songkok ni kemain suka die. Gelak besar2 sbb kami dok puji die super comel...ah, anak mama memang comel!






Comelkan????? Takpe raya ni mama carikan songkok yg sesuai untuk Kasyah. Pastu boleh posing comel2 sambil pakai baju melayu dgn songkok... MEsti anak mama dah jadi triple comel...

daaa.......

p/s:Mencabar betul jadi ibu ni....

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

makin comella si montel ni..

Kakzakie said...

Kakak rasa tak patut anne buat Kasyah macam tu tau. Nasib dia tak kena timpa camera tu. Auntie nak tanya Kasyah siapa salah Kasyah ke mama sayang? Mesti mama yg salah kan sebab letak di temapt yg sayang boleh capai.

Auntie tunggu mama belikan songkok raya buat Kasyah, mesti cute punya:)

Aida Azryn said...

haha.. nakal.. ^^

Manismadu84 said...

apa pun x boleh-jambu

teringat masa ank2 kecik dulu.....huuaaarrgggghhhh

Mamamya said...

anak2 kdg2 mmg mcm tu lah anne....ragamnya tu kdg2 x terjangkau dek akal kita....

xper2 lps ni mama kene lbh n'hati2 yerk...mahal tu DSLR..akak pun masih x berkemampuan nak membeli...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...