Friday, July 29, 2011

Nan Hadooo

Dah kul 12 ko, langsung xhapdet blog. Dalam kete tadi kemain byk benda berlegar dlm kepala otak ni tp last2 smpi opis sume kelaut.. nan hadoo jah.

Aku sebenarnye nak jek meluahkan rasa psl blogging ni or lebih tepat lagi attitude blogger tp macam tak mari pulak mood nak berdegar2 citer. Lagipun aku takut kang ade yang sentap sbb aku ni bukan suke usik isu2 sensitip sgt. Tak suke bermusuh kekdahnye..Nantilah bile aku rasa dah tah tertanggung nak meluahkan aku story la yek.

Sana sini orang sibuk pasal bola. Jgn tak tahu laki akupon antara yang dok sibuk buang air liur kat stadium malam tadi. Aku? biasalah jaga anak kat rumah. Nasib baik smlm Kasyah tido awal so dptler aku tgk bola sambil jahit manik. Aku tgk gitu2 jek. Lagipun mlm2 Khamis ni takde citer best sejak2 drama Makbul tu habis. So bukaler bola. Dlm pada tgk gitu2 pun geram gak rasa hati aku ni. Dah kenapa player2 Singapore tu asik nak injured mcm org cedera parah?? Aku tgk langgornye takle seberapa tapi sakitnye mcm dah nak mati. Over tau. Bak kate pemanggil Hot fm pagi tadi, lakonan terbaik. Siap suruh mane2 pengarah amik diorang berlakon sbb lakonan first class ko. Yang kelakarnye masa injured tu kemain terbaring xleh bangun smpi kena angkat dgn strecher tapi lepas dah bw keluar padang 2 minit lepas tu boleh pulak masuk balik berlari2 kejar bola. Kepala hangguk ko punye injured. Nampak sgt menipu. Takde maknenya nak layak pergi piala dunia gitu gaya. Lepas ni kalah jugak. :p

Dahler aku nak mls nak emosi psl bola. Tghari ni nak pergi lunch kat klcc dating dgn laki aku. Buat kali terakhir dating time keje sbb bulan pose ni opis die pindah putrajaya. Takde maknanye ak dating sesama lagi. Tapi aku tak lapor skrg. Nak makan ape ek????

Okaylah...daaaa....


p/s:kalau aku tak sempat update blog lagi nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada semua pembaca blog aku. Puasa jangan tak puasa tau..

2 Magic Words:

Mamamya said...

selamat b'puasa anne...semoga kita sama2 b'oleh keberkatan di bulan yg mulia ini....

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: ala,nape x update???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...