Wednesday, July 27, 2011

Puasa

Sejak dua tiga menja nak puasa ni, aku perasan ade sesuatu berlaku pada aku..


Nak tahu apa?

*

*

*

*

Hah, aku macam takut2 nak makan. Dah rasa macam dah bulan puasa dah...

Boleh pulak bile aku makan jek aku mesti terfikir


"eh, boleh ke aku makan ni?Bukan puase ke?"


Hoi, yang aku nak gabra sebab makan tu dah kenapa?

Dah sah2lah belum puase lagi.

Tapi aku punye poyo bile setiap kali aku makan or minum jek aku mesti akan teringat yang aku dah termakan.

Poyo tau.

Tak pasal2 rasa macam nak kena ludah balik ape aku minum.



Kang bulan puasa kang boleh plak terfikir yang itu bukan bulan puasa.

Eh, itu bukan terfikir itu sengaja cari alasan nak fikir..hahaha




Aku poyo :p...daaaaa....

0 Magic Words:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...