Wednesday, July 27, 2011

Rasamas

Ini cerita last week tapi biaselah akukan very the rahjinnnns..Barulah minggu ni aku nak citer.. Last week suami aku belanjer makan. Actually belanjer ni kononnye ikut akulah nak makan ape. Tapikan last2 pergi makan kat Rasamas atas cadangan die. hampeh kan? Baik takyah tanya aku nak makan kat mane. Nasib baiklah masa tu aku ni takdelah teringin ke beria ke nak makan pape. So akupun follow jelah.

Ini menu aku. Rasamas sekarang dah rebranding. Dah banyak dah list menu die tapikan kitorang tak suke sgtlah new version ni. Aku lagi suke Rasamas yang dulu2. Lagi best. Sekarang ni kurengggggg sangat.

Set my hsuband. Dulu2 kami selalu mintak sos black pepper tapi this time bile mintak die kate takde..Hampeh lagi disitu. Lagipun dlm set ni die bagi tofu yang suami aku tak berapa gemor. Die lagi suke set yang dulu ade mixed vege. Nasipun dah makin sikit. So 1 1/2 bintang drpd 5.

Gambar ni suami aku yang soh amik dan letak dlm blog. Motif??? Die nak glemer...hihihihi.





Gambar2 sikecik ni wajib letak. Memang tak reti diam. Bising betul sambil ketuk meja dengan sudu. Semua orang dok pandang kitorang jek. Dahlah tu takmo duduk dalm baby chair ni. Siap jerit2 nak turun. Notti tau.

Hari Isnin lak aku gi makan kat Kirishima. Mesti korang boringkan asik gi makan sane jek. Dah memang restoren tu yang dekat dgn opis aku. Actually ade 3 restoren dekat dgn ois aku ni tapi Kirishima yang paling cocok sbb akukan keje dengan Jepun. Gi makan dengan kengkawan opis. Saje jek sblm puase ni.

Aku amik Bento set saje. Just enough utk aku yang dah berperut kecik ni. Amik set yang biase tu selalunye aku tak habis sbb banyak. Rugi so amik set ni boleh makan sume.

Itu jelah nak citer. Malas pulak nak bebel lebih2. daaaa.......

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

brape hrga set cmtu kak??

AnneRaini said...

set mane?rasamas ke kirishima?

SweetLikeWhat said...

auww terliur tengok..nampak sedap..kashah sangat comel :)

Mama Gee said...

dapnyaa dapnyaaa,, perghh terliooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...