Thursday, July 21, 2011

Rombongan Cik Kiah Ke Sukan Komanwel

Aku kat opis sekarang...Tahu ape aku tengah buat?

Aku tengah layan rombongan cik kiah ke sukan komanwel. Terbaik dowww! Bos takde so skiplah buat keje...huahuahua...

Nak rasa best macam aku? Hah,apa lagi. Jomlah layan sama.... Pasti tak menyesal dan korang boleh berbangga yang korang dah jadi best...



Dah habis layan citer ni dan korang rasa tak best? Sila tampo diri sendiri sebab korang sengal...hahaha,...

4 Magic Words:

noor said...

wah siap ada rombongan cik kiah eheheh

Aida Azryn said...

wow! haha.. :B

Mama Gee said...

mmg cerita ni cerita lawak terbaek buat mama pun...heheeh sampai nagis2 gelak...

Mamamya said...

penah gak tgk citer ni dulu...tp dah ingat2 lupa lak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...