Wednesday, July 20, 2011

Streamyx

Semalam pepandai jek suami aku gi terminate broadband lepas tu gi register streamyx pulak... Dah le aku yang kena membayonyer...hampeh.

Ni gara2 kegilaan die sekarang download movie ler ni... Dek kerana guna broadband ade kuota and bile tanya maxis ade x yang unlimited, tp maxis kate xde, terus die xfikir panjang kensel itu broadband. Haha. Amik streamyx sbb die unlimited and kitorang memang bukan jenis yang suka browsing kalo gi memana. Lagilah kalo gi holiday. langsung xfikir pasal internet ni so mudah alih tu bukan pilihan. Aku ni lagiler. Jarang2 online kat rumah. Kat opis jek. kuota boradband tu memang suami aku yang kongker...

Dek kerana hati die berkobar2 nak download Harry Potter terus buat tindakan drastik. (Broadband habis kuota sbb die dah download transformer) Lantaklah.. Yang penting aku bayar same cam broadband.. Kalo lebih tambah sendiri. hehe. daaaa

p/s:Aku bukan artis.

1 Magic Words:

Mamamya said...

wahhh...mmg best la klu dpt pki streamyx sbb on la dr pagi smpi b'temu pagi mmg unlimited! akak ni sbb b'pindah randah tu yg mls nk pki line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...