Wednesday, August 3, 2011

Buffet Ramadhan Murah

Mungkin ade yang boring sbb aku asik citer psl buffet jek tp ade aku kesah...hahaha... Dah namanya blog suka hati so suka hati mak la noks... Ni saje jek aku nak share buffet yang aku rasa boleh tahan murah. Takdelah murah sgt tp kalau kat kl ni dah kire berpatutan kot sbb tahun ni semua buffet naik harga...

Pade sesapa yang tinggal di area KL bolehlah cuba buffet di Restoren Felda D saji. Harga bermula dari RM52 saje. Bolehlahkan sbb lain2 hotel kemain mencekik sampai 90++. Campur itu ini gedak gedebuk jadi Rm100 lebih sorang... Kalo ko mampu xpelah tp kalo stok2 gaji cukup2 makan cam aku mmg xler...Yang Cyberview tupun sgtlah berat hati aku nak membelinyer...



Oh ya berita baik untuk orang Kuala Terengganu sbb Restoren ni ada juga di sana and harga buffet ramadhan di sana lebih murah iaitu RM45 saja...Untungkan jadi orang terengganu?? (tibe2). So boleh pergi ramai2 bawa mok ayoh, adik abang kakak pokcik mokcik dan kaum kerabat makan di sana....

daaaa..

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

dapat komisen ea dok promote ni??hahah..

* xpe,tolongkan,dpt pahala =)

AnneRaini said...

dpt duit..hikhikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...