Sunday, September 4, 2011

Kad Raya Untuk Semua

Ini sticky post sampai raya...:)

Dikesempatan ini aku nak bagi kad raya pada semua teman2 blogger dan juga pembaca2 blog aku yang aku tak ramai tapi kesudian anda jengah blog ni pun dah cukup membahagiakan aku. Maaf andai ada coretanku yang menyinggung secara sengaja ataupun tidak kerana aku manusia biasa yang tak lepas daripada kekhilafan. Semoga hari raya tahun ni akan memberikan kite seribu kenikmatan disamping dapat bersama keluarga tercinta. Hati2 dijalan raya.





SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

12 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

perghh!! kretip dah akk ku sorg ni..

::NureeN:: said...

slamat hari raya.. nanti nureen copy ek.. copy letak kat blog ;)

nantikan kad nureen plak ;)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: wah2..kasi duit raya la gtu..lbh dari rm 16 ea..hahaha

wahida said...

aku amek ye kad raya ni...

cantik....

SweetLikeWhat said...

comel sangat kad raya nye..selamat hari raya gakk kak :)

Mamamya said...

wahhh..ada kad raya ea...terima kasih anne...

akak pun nak minta maaf klu2 ada t'silap kata2 masa komen kat blog anne ni yer....



p.s: lama x singgah sini....sibuk lah dik....apa pun nak jugak ckp cantik tema hitam merah umah anne kat bwh nunnnn... :D

Aida Azryn said...

selamat hari raya kak! ;)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: huhu,lom beli ag ni..niat udah ada..

ntah nmpk ok ke x lau pkai jubah...

Cik Bambam said...

selamat hari raya jugak kak.. :P

ieda said...

cantik dik ..
nanti akak amik lah .. kalau x lupe ekekkeke

salam lebaran dik :)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: xleh blah..asyik tuntut duit raya aje ni..hahah..

hamzah ian said...

slamat raya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...