Wednesday, August 24, 2011

Manik

Akhirnye siap jugak aku jahit manik pada baju raya aku... Jahit manik paling simple yang aku buat. Takde masa nak jahit yang sarat2 lagipun memikirkan nak dukung anak ke nak tidurkan anak ke takut tercalar pulak muka kalo kena manik tu. Kat lengan pun aku tak jahit. Just jahit kat tengah2 baju je...

Nilah bunga manik yang aku jahit kat tengah2 baju. Nak tunjuk yang penuh malusla pulak sbb simple gile. Tak setanding dgn baju orang lain... Jadilah kan daripada baju tu kosong je..hehehe.

Pagi ni aku memang bengang je...Ade orang dah buat taik dgn aku...Geram gile... Dah sakitkan hati aku pastu nak buat2 macam takde pape.. Senang2 je nak lepas ye. Takde maknanya...Ikutkan hati nak jek aku bagi penyepak kat muka...Nasib baiklah aku ni baik hati.. Geram2pun aku diam jek. Eiiiii sakitnye hati aku...........Bengkek weiiii!

p/s:Pergi downtown dpt penat jek..Ingatkan dptler jeans sepasang ke...nan hado...

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

pndaila sis ni..

tahun depan leh order jht manik kan???

lalalala..

wahida said...

cantiknya...pandai ko menjahit yer...

dear, jgn marah2...bykkan sabar dan istighfar yer...itulah dugaan kita di bulan Ramadhan ni..kena byk melawan nafsu amarah tu..

peringatan utk diri aku jugak tu...huhu...

AnneRaini said...

nusha: nak tempah mau 2 tahun baru siap tupun lengan sebelah kanan jek...hihihi

AnneRaini said...

wahida: tu yang aku diam je tu...melalak dlm blog dgn fb jela...huhuhu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa..pandai jugak ye jahit manik.. moon je xreti2.. haha.. jari jemari ni keras.. ngeee

Fieza79 said...

wow cntik...pandai anne...mcm pro je...nak tempah bulih..? hehee

SweetLikeWhat said...

cantiklah kak..pandai akak jahit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...