Wednesday, August 17, 2011

Naik angin

Pagi2 dah buat aku hangin..Ape kes? Dahlah 2-3 menjak ni mmg aku punye entry asik entry hangin je. Akupun pelik minggu ni minggu hangin sedunia ke? Menyusahkan betul!

Haritu aku ada bagitau taska Kasyah tutupkan? Notis kata sampai 16hb je. Lagipun budak taska tu siap ckp kat aku rabu diorg dah bukak dah. tutup seminggu je.So pagi2 lagi laki aku dah pergi hantar Kasyah ke taska and aku terus ke ofis bawa kete sendiri. Alih laki aku call bagitau taska tutup sampai 19hb. What?????? Laki aku cakap notis tulis sampai 19hb bukan 16hb. Mengamuklah aku sbb notis sblm ni mmg smpi 16hb and diorg dah bgtau rabu bukak. Laki aku terus pas tepon pada penyelia taska tu. Mengamuklah aku dgn die. Kenapa tukar 19hb pulak? Kate 16hb. Pastu die cakaplah mmg takleh bukak sbb smlm pejbt kesihatan dtg buat spotcheck and taska takleh bukak lagi. So aku tanya kenapa tak bagitau? Die ckp dah sms. Aku langsung tak terima sms die. Even laki akupun takde terima sms. So aku cakap kenapa tak call je? selalu tu kalau tak dpt call aku pandai pulak call laki aku. ni tak. hntr sms pastu bajet aku tau. Bongok betul.

Tak pasal2 kurang pahala puasa aku sbb mengamuk kat budak tu. aku ni memang susah nak marah2 kat orang luar tau. Sebolehnye aku nak jaga hubungan baik dgn org lain supaya takde rasa tak best at the end of the day. Ni bile aku dah mengamuk ni dah tentu2lah diorg akan rasa tak best dgn aku and mungkin takkan layan Kasyah sebaiknye sbb tak suke kat aku. Tu yang aku malas tu. Selama ni ape je yg aku tak puas hati mmg aku diam je. Ade tak ade pun aku luahkan dlm blog ataupun bebel2 kat laki aku je. Marah directly mmg aku tak buat. But today memang silap besar diorang buat mcm ni. Aku siap cakap kat budak tu bulan ni aku bayar separuh je. dahla jaga 2 minggu je tp bayaran nak penuh. Banyak cantik. SO aku ckp kat die bgtau owner bulan ni aku byr separuh.

So sekarang ni aku kat rumah. terpaksa amik emergency leave and aku akan hantar Kasyah balik kampung sampai raya. Which means bulan ni diorg cume jaga Kasyah seminggu saja. Cukup baik aku nak bagi separuh. Patutnye separuh pun tak boleh tau. Korang rasa patut tak aku marah? Dah menyusahkan orang tau. Mak akupun dah balik smlm. takkan nak suruh mak dtg balik. Biarlah aku htr Kasyah kat kampung. Biar aku rindu tp aku hati aku tenang sbb Kasyah mak aku yang jaga..

Okaylah...Aku nak kemas2 nak balik kampung. Esok aku update lg ye... daaaaaa....

p/s: streamyx dah pasang smlm. tepat sebulan. Rupanya tm mmg tak kisah sgt psl streamyx ni. Tak sangka...

6 Magic Words:

Fieza79 said...

aduh bengang..bengang..mmg problem kita la kan kalau taska tutup...takkan nak cuti sepanjang taska tutup pulak kan..? sabar ye anne...

wahida said...

eee...kalau aku pun geram...entah ye tidak dia ada sms tu...

bykkan sabar la ye...huhu...

Cityiklan said...

Salam Ramadhan Dari Saya Buat Semua
Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
Singgah Iklan
Iklan Di Malaysia
Income Iklan

SweetLikeWhat said...

makaihh..bengang nye kak..tak payah bayar kak..puas hati..

imtiyaaz4u said...

EHM...SALAM..ERM...MAAFLAH MENYAMPUK TENGAH2 MARAH NI..NAK TANYA, VONAD PUTRAJAYA KE YG BUAT HAL NI...SEKIAN

AnneRaini said...

imtiyaaz4u:haah taska vonad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...