Friday, September 23, 2011

Anggur mahal

Korang pernah makan anggur harga RM15 sebiji? Sebiji tau bukan sekilo... Kalo sekilo tu dah tentulah beratus harganya..hehe.. Hari selasa haritu bos ada bagi segugus anggur mahal ni untuk kami kat opis ni makan. Anggur ni bos dapat sempena food festival dan anggur ni skrg ada dijual kat Isetan... Tu bos aku cakaplah. Ni kali kedua aku makan anggur ni.. Dulu siap dapat segugus bawa balik..hihihi tp itupun sbb aku kene keje masa food festival tu..Kalau tak silap aku anggur dari Okayama.


Ni le rupa anggur mahal tu.. Warna die kehitam-hitaman dan takde biji. Rasa die cam pelik sikitlah bagi aku... Bile mula2 makan tu tak macam makan anggur... Tu tekak aku punye interpretationla... Tekak orang lain, lainlah kot...Dah lama2 kunyah baru keluar rasa anggur tu... Entah le tak reti aku nak describe lagi...

Agak2 kalau korang nak rasa anggur ni boleh le cari2 kat Isetan KLCC..tapi RM15 sebiji mmg tak berbaloi le nak beli sbb bukan die jual sebiji je tp ikut timbang.. mau terkedu ko nengok harganya nanti..hehehe

p/s: Bile ada je program baru le dpt merasa benda2 mahal ni..kalau tak nan hado jah...

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

oi mak ai..mahalnya..

bek den mkn kepsi..lalala..

SweetLikeWhat said...

makaihhh mahalnya....sedap sangat ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...