Thursday, September 8, 2011

Raya pertama - edisi gambar kami anak beranak

Tadi dah citer pasal raya pertama aku, so kali ni nak letak gambar2 kami. Gambar aku, suami dan Kasyah. Sebelum amik gambar family tu mmg kami bergambar tak hengat dulu. Nak letak sekali dalam entry tadi macam byk pulak gambarnya...

Kasyah dan papa. Kasyah belum meragam nak tido lagi. Songkok pun setia dipakai. Bagus anak mama.

Amik kat area lain pulak. Konon2 nak banding gambar mana lagi cantik.

Kasyah dengan mama pulak.. Masa ni kenapalah kitorg tak fikir nak amik gambar bertiga dulu...Kitorg sibuk setting tripod nak amik gambar family jek. Gambar bertiga nan hado..

Hensem tak saya? Gigi saya dah ada 8 batang dah. 4 atas 4 bawah. banyak benda sy dah boleh makan. Masa raya sy makan ketupat dgn lodeh, sedap...

Gambar aku sorang ofkosla kena ada... Lagipun bila lagi nak menggediks...hewhewhew

Dah lama tak amik gambar berdua gini. Masa ni Kasyah dah tido dah. Dah bo layan mama dgn papa nak amik gambar..

Kami lagi. nampak tak kaki Kasyah kat tepi tu. Aku saje tutup dgn bantal xnak kasi nampak tp nampak jugak..hihihi...

Fefeeling romantika di amor...Bukan selalu amik gambar gini gaya. Tetiba rasa cam pengantin baru...auwww!

Eh, sape ni? Model baju majalah Wanita ke ni? hihihi...Saje jek feeling mcm model baju dlm majalah..Ok x?

Kasi clos up sikit. Nak tayang manik kat baju tu... Tulah corak manik yang aku jahit. Very the simple. Jadilah daripada takde. Tupun mak mertua aku dah puji melangit dah..hehehe..

Raya kedua punye cerita esokla eh..malas la nak edit gambar... daaaaaaaa...

4 Magic Words:

Mama Gee said...

Cantik!
Manik tu jahit sendiri ek?
Kagumnyaaa mama.......isk2...

ieda said...

ahahahha mentik2 dikkk :))

SweetLikeWhat said...

hasilnya sangat cantik kak..alala comel betul kasyah pakai baju melayu.. :)

aleen aiden said...

waa,sedondon coklat gitew..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...