Thursday, October 13, 2011

I love you like a love song

Hari ni mmg best pergi keje...tetibe kan aku nak jadi pekerja contoh dtg keje semangat giler..bagus tak aku... Sebenarnya hari ni aku tinggal berdua jek kat opis sbb bos sume keluar melayan minister yang dtg dari Jepun.. hehe best woo bos takde kat opis.. Sume bos lak tu.. Bolehlah aku layan youtube pagi sampai ptg..takde sape nak kaco... i like...

Sekarang ni aku tgh dengar lagu love you like a love song by Selena Gomez... Best pulak lagu ni.. Aku baru jek dr smlm masa nak gi keje... First time dgr terus terpikat sbb muzik die ada mcm 80's sikit... Syok woo....

Sambil layan lagu aku nak buat keje sbb esok nak kena submit kat bos....Die dah igtkan dah soh hantar esk sblm tghari so hari ni kena settle sume...

Okaylah nak sambung wat keje....i i love you like love song bay.. i i love you like a love song baby......(nyanyi sambil goyang kepala...)

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sy mmg dh jatuh cinta dgn lgu ni skg!!

Mama Gee said...

hamboiii heavennyaa duk opis hr ni ya.. :)

Mamamya said...

amboiii...senang ati nampak...meh dtg umah makam upside down pizza...yummy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...