Monday, October 31, 2011

Jangan puji your ex..never!

Salam Isnin yang penuh blues ini....eh, tetibe. Biasalah hari Isnin mmg hari busy bagi aku. Paper 3 hari nak kena baca mau tak muntah ijo.. Tapi aku ngelat. Baca tajuk jek.. Tajuk takde kena mengena dgn Jepun terus aku skip..muahaaaa..Tak jujur betul.. Giler ko nak baca satu2. Kalau berita menarik takpe gak.. Ini berita ekonomi, politaik yg aku tak berapa nak join tu... Berita menarik jek baru aku baca penuh khusyuk dan tawadduk tau.

Pagi tadi seperti biasa bila tgh drive nak gi keje aku akan dengar radio. Mestilah dgr Hot kan so topik harini terima kasih ex-ku.. Aku bukan nak cerita pasal topik tu tp ada seorang caller ni call bagitau pasal ex gelpren die baik and walaupun die nak bertunang next month tp die still syg ex die and ex die mmg lebih baik drpd future wife die.. Lebih kurang macam tu lah...euwwwww tak patut tau!



Pada akukan, walaupun seribu kali your ex tu lebih baik dari your current couple. please jangan puji your ex sbb die your ex. Aku teringat seorang mamat ni yang tergila2kan aku (bukan perasan tp mmg betul). Die pernah cakap dgn aku walaupun die dah ada makwe tp aku still lebih dr makwe die tu. lebih segala2nya.. Lebih cantik, lebih baik, lebih bijak dan segala macam lebihlah.. Itu die yang kata.. So aku cakap kat die jgnlah ckp mcm tu sbb kesian kat makwe die kalo die dgr pakwe sendiri dok puji pompuan lain.. Tapi die ckp dah memang makwe aku tak cantik mcm ko.. Helloooo.. sabar je tau aku dengar... nasib baiklah aku tak pernah berkenan kat ko... Kalau aku ada pakwe gini gaya haruslah aku kurus dek makan hati saje.. Tak makan daging langsung aku tau..

Seriusly aku tak pernah puji my ex after die jadi ex aku.. Pada aku suami aku lebih segala2nya daripada die. Dlm segala hal suami aku tetap menang sbb die yang dapat aku..hahaha... Giler tak menang..akukan hot.. :p . So please lah pada sape2 yang dah berpisah tu, tolonglah move on.. Lagi2 kalau ko dah jumpe pengganti... Ingat jangan puji your ex sbb die your ex!

daaaaa.....

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..xptut toi!!

lau dpt kat sy,sy lempang2!!

Mamamya said...

setuju dgn anne 100%! past is past ok....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...