Tuesday, October 25, 2011

Macam-macam Kasyah

Hujung minggu kami memang bosan sejak2 suami sambung belajar ni... Ada tak ada pon kami keluar pergi beli barang dapur pagi sabtu.. Lepas tu mmg bosan sbb duduk saje kat rumah... Suami pulak kelas habis sampai petang, maghrib baru sampai rumah... Hari ahad aritu, Kasyah asik buat perangai. Agaknya die bosan kot sbb takleh keluar. Siap die pergi amik kasut die suruh aku pakaikan kasut. Nak pakai kasut nak gi mana anak oii??? So terpaksalah alih perhatian die dengan benda lain..Last2 aku suruh die pakai topi yang aku beli kat Sabah aritu... Mula2 die taknak tapi bile aku kata nak amik gambar terus tersengih2... Over tau! Jom layan gambar..Korang abaikan jelah background bersepah tu ye...











daaaaaa............

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

time kck pkai cekak comel..time bsar,cam lagi comel..hikhik..

Mamamya said...

sian kasyah boring yer....acik pun boring juga ni dah b'hari t'kurung dalam 'sangkar emas' nak menanti boss besar balik weekend ni terasa lambat btl jam tu b'gerak....

suka tgk kasyah pakai comel....dgn pipi tembam gitu...comel!

wahida said...

Ya Allah!! ko nak tau tak nok, tu lah topi aku pakai bawak gi Sabah..sebijik giler...warna dan design yg sama...kebetulan lak...hehe...

tapi topi tu aku beli kat PD bawak jenjalan kat Sabah..

kasyah comel okeh...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alahai, cutenyer..
cam gegurl dh.. =)

Mama Gee said...

jelitaanyaa dia....heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...