Thursday, October 20, 2011

Mengumumkan pemenang mini GA Sabah...

Akhirnya tibalah masa yang ditunggu2.. Tak sangka walaupun GA aku tu kecil-kecilan tapi ramai jugak yang nak join... Terima kasih semua...

Dek kerana Kasyah tido awal dapatlah aku buat cabutan bertuah smlm... So inilah hasilnya...

Senarai peserta yang telah aku print dan gunting....

Dan 3 pemenang FM Sabah adalah....




Cempaka Kuning

Syakila

Fiz



Tahniah pada yang menang ye... Sape yang tak dapat tu minta maaflah ye.. Bukan rezeki koranglah tu.. Takpe nnti kalau ade rezeki aku buat GA Bandung pulak..hehe... Apapun aku nak ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menceburkan blog dalam GA aku ni...

Kepada 3 pemenang ini, sila emelkan nama dan alamat korang pada aku. Seelok2nya hari ini sbb boleh aku hantar esok... Kalau tak pon minggu depan lah ye... Emelkan pada anne_raini@yahoo.com

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alaa..xder rezeki la plak..

tahniah pd yg dpt!

kakngah said...

tahniah pd semua yg menang....

lurun namzar said...

tahniah kpd yg menang. :)

wahida said...

tahniah pada yg menang...

FiZ said...

alhamdulillah...tQ kak anne...saya da anta email td =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...